חמישה אביזרי סקס שיוציאו אתכם מהשגרה

מי מאיתנו לא חווה את התחושה הזו שהסקס בחיים שלנו חייב קצת חידוש? אצל זוגות רבים מתרחשת במרוצת השנים שחיקה. אנחנו נכנסים למין שגרה כזו גם בחיים הרגילים וגם בחיים המין. מאד חשוב לשמור על רוח החיים של מערכת היחסים. יחסיים מיניים שנכנסים לשגרה יכולים להפוך להיות מאד רפטטיביים ולגרום לנו לעשות סקס בתדירות נמוכה.

סקס בזוגיות יכול לשפר את הזוגיות בעוד אין ספור דרכים – סקס טוב מגביר את האינטימיות, מחזק את הקשר ומוביל את הפרטנרים לפתיחות גדולה יותר והפקת הנאה אחד מהשני. אם הרגשתם שהסקס שלכם נכנס לשגרה – הגיע הזמן לרענן את חיי המין שלכם ולהכניס למיטה צעצועים ואביזרים חדשים שיכולים ממש לשנות את החיים שלכם.

אל תיכנעו לשגרה! ברגע שתבינו שאתם יכולים לצאת מהשגרה תגלו עולם נפלא של תשוקה מלהיבה. למדו איך לשחק אחד עם השני והכי חשוב החזירו את הכיף לזוגיות!

 

אז איך עושים את זה?

יצאנו לבדוק מהם חמשת אביזרי הסקס הכי טובים שיוציאו אתכם מהשגרה

1. כיסוי עיניים מעור – נשמע כמו דבר בנאלי אבל זו דבר נהדרת להתחיל משחקי מין מדליקים בחדר המיטות. אם אתם עוד לא מנוסים במשחקי מיטה כיסוי עיניים הוא התחלה מושלמת עבורכם. כיסוי העיניים גורם לתחושה מסחררת של איבוד שליטה ומעביר את השליטה לידיים של בן או בת הזוג. איבוד שליטה כזה יכול להיות חוויה נפלאה של שחרור! נסו את זה ולא תתחרטו.

2שוט – אוקי, זה נשמע קצת רדיקלי אבל שוט חביב יכול להיות ממש גיים צ׳נאצר בחדר המיטות. עצם ההחזקה שלו ביד יכולה להיות מדליקה בפני עצמה . בחנויות סקס טובות תוכלו למצוא כל מיני סוגים של שוטים, חלקם למתחילים וחלקם למקצועניים יותר. אם יש לכם משיכה לעולם הסאדו זו בהחלט יכולה להיות התחלה מעניינת!

3. נדנדת סקס – נדנדת סקס תכניס לחיים שלכם עולם ומלואו של תנוחות חדשות. ברגע שתתלו אותה בחדר המיטות המילה שגרה תברח מהחלון. כל סשן יכול להפוך להיות מלהיב ומדליק. לנדנדת סקס יש אינסוף תנוחות אפשריות וכך תוכלו כל פעם להמציא את הסקס שלכם מחדש בכל ערב. עצם ההתעסקות והתלייה יכולות להיות חוויות מאד מדליקות בפני עצמן.

4. תופסני פיטמות – מוצר חמוד ממש שיכול להפתיע את בן או בת הזוג ולפלפל את הסקס שלכם ממש. אפשר למצוא תופסני פטמות שבצד בשני שלהם יש נוצות וכך ליצור את השילוב המושלם והמדליק ממש בין כאב להנאה. זה מוצר פשוט יחסית שקל מאד לקנות וקל מאד לשימוש. מומלץ לזוגות שרק התחילו להשתעשע ואם תאהבו את תוכלו לעבור לדברים נוספים.

5. ויברטור – כולנו יודעים מה זה ויברטור אבל האם אתם יודעים כמה דגמים חדשים מדהימים, יצירתיים ומדליקים יש בשוק היום? אפשר למצוא ויברטור דו כיווני שממש יכול לשדרג את חיי המין שלכם. אפשר למצוא ויברטור עם שלט רחוק – למשחקי שליטה ולסוגים אחרים של כיף. אפשר למצוא ויברטורים במגוון צבעים וגדלים. לפעמים רק החיפוש המשותף אחר הויברטור המושלם יכול להתחיל את המסע שלכם אל תוך מיניות מגוונת מדליקה ובריאה יותר!

החיים שלנו מלאי בשגרה והשגרה זולגת גם לתוך חדר המיטות, אבל עלינו לנער את חיי הסקס שלנו! אז לא משנה באיזה שלב אתם בחיים, התחילו להשקיע בחיי המין שלכם עוד היום. הפנטזיות שלכם לא יחכו למחר. אין שום דבר פסול בלהגשים פנטזיות ולצאת מהשגרה. למעשה זה אפילו החובה שלכם – ככה תדאגו לזוגיות בריאה יותר ותהיו מאושרים!

מגביר את האינטימיות

Table of Contents

Additional Info

Have a Question? Contact Us >>>